akuTAKsendiri :)


Aku di sini, aku tak sendiri
Bersama sahabat dan kawan sejati
Aku di sini, aku tak sendiri
Tuk menggapai angan-angan yang ku cari
Aku di sini dan ku tak sendiri


Dan berlari kencang, sekencang-kencangnya
Tuk merangkai mimpi, cinta dan harapan
Berlari kencang, sekencang-kencangnya
Kobarkan semangat tuk jadi yang pertama
Berlari kencang, sekencang-kencangnya
Tuk jadi sang juara ~


Masih di sini, aku tak sendiri
Bersama sahabat dan kawan sejati
Masih di sini, aku tak sendiri
Tuk menggapai angan-angan yang ku cari
Masih di sini dan ku tak sendiri ~


.
.
.
.
.
.
.
.

terima kasih ntuk mereka yg kenalkan aku dgn cordy . Aku letak nama cordy sbb aku rasa skrg bukan masa yg sesuai ntuk aku ceritakan satu persatu . Cuma ape yg aku nak sampaikan . Aku rasa happy sangat sangat dapat kenal dgn cordy .  Even at the first aku nerbes gelabah bewak   . hehe . 


Lagi seronok bila feedback lebah yg sgt menghappykan haty aku . same same kite usaha sayang . Kita tak sendiri , bersama sahabat dan kawan sejati .  :)


Alhamdulillah, kita banyak abeskan masa dgn cordy dgn Sunway  :) . Lepak mcm dulu dulu dah takde lagi kan . Bukan semua ,  lepak tu lepak jugak . Tapi masa kita banyak dgn cordy . Takpe , asalkan awak depan mata saya  , dan saya depan mata awak . I know we can do that .  Biar org judge kita macam macam . Yg amek tindakannya , kita  :) . Biar org nak virus kita mcm mcm , yg mendengarnya , kita . Betulkan niat kita .


Rambut awak pun dari panjang dah ke pendek . Dari selekeh ke smart . hehe ~ dari berselipar ke kasut . dan teruskan usaha dan minat . Teruskan berkawan dgn org org yg berjaya kalo kita nak berjaya  :)  hehe ~


ntuk korang korang yg setiap kali call malam malam , bila tanye kat mana ? kami kat sunway . kami tak sendiri . bersama sahabat dan  kawan sejati . hehe ~  jgn pelik kenapa kami kerap berada di sunway . hewhewhew ~ menimba ilmu di situ . dan Doakan ntuk kami . 


" org yg nak berjaya adalah org yg mengambil tindakan  . Peluang datang sekali "

Kami gune antivirus , harap harap takde virus yg sgt jahanam ntuk bunuh  angan angan kami ~


notatapakkaki : Ya Allah Ya Tuhanku , permudahkanlah segala urusan kami . Sesungguhnya Engkau tempat kami memohon pertolongan .



No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~