.. 9913 ..

Ingat ke dgn tarikh keramat hari ini sayang ? 9911 ~ a meaningful date for me n u ! n now ! di 2013 kita ~ mampukah kita untuk hadapinya dengan tenang . Tanpa ada perbalahan iri hati . Namamu sentiasa ada di setiap 5 waktuku . Dan akan terus ada . mmg takan mudah bagiku untuk ak lupakan segala gala nya ~


Setinggi langit yang terbentang .
Tingginya lagi hasratku ini ~
Biar nanti menimpa diri .
Aku sakit pertaruh hati ~
:'(

Rindu hati rindu suaramu ~
Bicaramu selalu di ingatan .
Tak tahan hati ku menanggung .
Rindu aku rindu pada mu  ~
Tak mudah untuk kita pertaruh .
:'(


Kau masih berdiri .
Kita masih di sini ~
Kau teman sehati ,
Kita teman SEJATI .
Tunjukkan pada dunia ,
ERTI SAHABAT ~


Kau adalah tempat aku memberi kisah hidupku ,
Setialah sehingga abadi cinta ini sayang ~
andainya hatimu seperti hatiku  :'(
Pertemukan kami di SYURGAMU . . .


Andai dia jodohku , dekatilah hubungan kami .
Andai dia bakal suamiku , restuilah cinta kami .
Andai dia bakal imamku , rahmatilah kasih sayang kami .
Andai dia bakal bapa kpd anak-anakku , bimbinglah kami ke jalanMu .


Ya Allah , segalanya aku serahkan kepadaMU .
Ya Allah , betapa lemah diri ini . berat ujian dariMU .
Ya allah , ampuni silap dan salah selama ini Ya Illahi .

Ya Allah , jika masih aku diberi kesempatan , izinkan aku untuk terus mencintai dirinya .
Ya Allah , hanya Engkau yg mengetahui segala isi hatiku , hanya kepadaMU aku memohon kekuatan .
Ya Allah , jika ku harus mati , pertemukan aku dengaMU .


dari jauh ,

HAPPY 2ND ANNIVERSARY  awak !!

n to my beloved dad ,

HAPPY BUFDAY ABAH !!! 

tadah tangan ...

~~ Ya Allah.. Tuhan yang Maha Penyayang. Berikan aku kekuatan dan ketabahan dalam mengharungi segala ujianMu ini, Ya Allah. Sesungguhnya aku sangat lemah tanpaMu. Aku tahu, setiap apa yang Kau takdirkan ini adalah yang terbaik untukku. Setiapnya pasti ada hikmahnya. Engkau sahaja yang mengetahui segala-galanya. Ya Allah, andainya ujian ini mampu mendekatkan aku kepadaMu, aku redha dan berikan aku perlindunganMu. Jangan pernah biarkan aku berpaling dariMu kerana kesusahan ini, Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepadaMu tempat aku mengadu, berserah segala-galanya. Ameen..



No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~