Yang depan , bukan yang belakang :)

Sabtu again . Saat org laen masih golek golek ke kiri dan ke kanan . Tatkala mereka mereka yg masih berbungkus dgn selimut masing masing . Aku bangun segerakan subuh . Sambil menunggu beberapa ketika , aku segerakan dhuha . Alhamdulillah .


Macam biasa . Celik jea mata . Benda pertama yg akan buat , tgk handphone . Sambil ucap dalam hati , Alhamdulillah . umo aku masih panjang * cube amalkan , in shaa Allah akan terlaksana dgn sendirinya setiap hari  :)


Tuan bosz ke Johor pagi ini . Urusan kerja di sana . Semoga perjalanan awak selamat sayang . 2 hari beliau di sana .  Dan aku menyiapkan diri untuk ke office . Duduk rumah pun bosan . Memandangkan kerja masih ada , aku pilih untuk kerja ~


Sebelum bergerak , kerja kerja rumah aku selesaikan terlebih dahulu . Rupanya malam tadi aku tdo sorang . Roommate balik kg agaknya . Aku pk dia keluar . Nasib baik tak mimpi hantu . hiks !


Dalam bisikan doa ,
ada segaris nama .

Jika benar dia ,
permudahkan segalanya .
Jika bukan dia ,
luputkan lah dari ingatan 
 :)

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~