JUMPA LAGI MEK :'(

30 Oktober 2014 . Sedih tau . Hari ni hari last housemate aku stay dgn kitorang . Dia akan pulang ke kampung ( Kelantan ) mengikut suami * syurga bawah tapak kaki suami_lebahsukacakap . 


Mek * bukan nama sebenar , baru jea kahwin sehari selepas aku bertunang . Muda setahun dari aku . So , mahu tak mahu terpaksa ikut suami kan  :)

Ehem ! iye , dalam banyak banyak housemates yg keluar masuk , aku paling selesa dgn dia even kadang kadang dia tak faham bila aku cakap loghat utaQa dan sama aku pun tak faham bila dia lelaju loghat Kelantan . So , adil ! haha :)


Setiap pertemuan pasti ada perpisahan . Huwaaaa . Sedih wooo . Even dia belum sampai setahun stay kat rumah sewa tu . Aku senang berkawan dgn dia . Kalau perlukan pertolongan dia lah thorrrrbaikkkk  :)


Untuk pujuk hati , ada rezeki kita jumpa lagi nanti . Terima kasih untuk segala galanya mek . Gonna miss you and forget me not  :'(


..lepasnidahtakdakorangsambutakubalikkerja..

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~