3 MONTHS

Good morning . Hari ni den cuti . Selamat bermalas²an semua . Update entry pun still dalam selimut sebab update guna fon . HAHAHA  ツ



Aku macam keseorangan jea kat rumah . Confirm² bebudak rumah aku keluar . Yg sorg ada class . 



Kebiasaannya lepas Subuh tu aku jarang sambung tidur , tapi disebabkan malam td aku borak dgn lebah sampai jam 2.30 pagi , aku sambung tidur lepas solat Subuh . 


aku : bie smoking ye skrg ?
tunang aku : mcm mn ya tahu bie tgh smoking ?
aku : eh tahu laa org kenal bie bukan baru sehari .
tunang aku : dah tu ?
aku : org kenal bie dah 3 tahun...*sambil pk gadjet yg aku baru masukkan dlm blog siang semalam .
tunang aku : ya kenal bie bulan satu .


*reti ingat jugak mamat ni--


borak borak lagi ,
" bulan tiga tahun depan booking tiket utk balik kampung . ada kenduri nanti "




in shaa Allah kataku .


Hmmm . cenggini lah kitorang . Since bertunang , agak jarang nak borak lame² . Selalu dekat wassap and wechat jea .


Pastu bila time baik tu , baikkkkkk jea , happy jea . Bila time perang tu , merajuk jea , sentap tiga hari . Seminggu pun pernah . Pastu okay balik  ツ


tunang aku : ya ingat tak hr tu kita gaduh kejap tu , bie pesan dgn mama kalau ya call cakap bie takde . Tapi mama marah bie balik .
aku : padan muka bie . ma cakap ape?
tunang aku : ma taknak bersubahat , ma pesan suruh bie cakap elok² dgn ya .
aku : haaaa padan muka bie*sambil gelak jahat .
tunang aku : sayang sgt mama tu dgn menantu dia .


*aku ubah cerita lain .



Dan hari ni 14 December 14 . Genap tiga bulan kita bertunang . Takde benda lain yg aku harap melainkan kita terus tabah untuk menghadapi segala cabaran dan dugaan hidup . May Allah ease . 


*ini cerita cinta satu atau dua*melalak -,-

4 comments:

  1. All the best Meeya , keep calm ye. Bertunang ni banyak dugaanya. ^_^

    ReplyDelete
  2. semoga bahagia yunk... harungi segala dugaan dgn tabah..

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~