Terima Kasih Chenta.

Minggu lepas Si Tunang cuti . Maka pulang lah beliau ke Bumi Shah Alam , rumah kakaknya . Jam 10 pagi lebih kurang dia dari Perlis , jam 3 petang sampai di rumah . Cepat ? Sebab ? Sebab dia naik train laju tu . Ikutkan dah beli tiket bus , ntah macam mana berubah fikiran nak naik train pulak . So , atas permintaan beliau macam selalu , dia minta aku datang rumah si kakak sebelum dia sampai . Katanya tak best kalau dia sampai tapi aku tak ada . Okay mengada jugak kan :)

So aku pun ke sana . Rindu tahu ! Even baru jumpa dua minggu sebelum time kitorang pergi melawat dia dekat kem hari tu . Masa aku sampai tu , abang dia yg stay di Melaka tu pun dah sampai . Hehe ~

Sampai jea kat rumah , dihulurnya aku satu plastik hitam yang isinya handphone baru . Berbunga bunga hati kak kechik ni .
Thank you b . You make my day . Orang hargai . Dan akan jaga elok-elok . Hehe . Sekali lagi , terima kasih sayang .

Dan sepanjang aku dengan dorang sefamily tu lah aku kena bahan . Bertabahlah Meeya . HAHAHAHAHA . Jangan jeles eh Along , Kak Tini , Abg Lan . Kihkihkih  :P

1 comment:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~