mukaAKUmukaKAU +___+

sistem cun melecun ! ak tergoda ! Adjustment semua sangkut di tengah jalan . kes pulak makin bertambah . oh , terima kasih sbb jadik mcm ney ~


ada peluang ak nak update belog . fuhhh . . . ! !


ak . kalo dah sakit hati . ak dah tak kira sape dah . means , ak pun malas seribu kali malas nak cr gaduh dgn org ~ tapi kalo dah cakap baek baek tanak dgr . ak cakap style tak brapa baek cket . ahaa !


bila ak membebel cakap ak mcm burung tiong . cakap lagik tak padan ng kecik tapi ego jauh sgt besar . 


kesah pulak ak burung tiong ke burung murai ke . janji terucap kat telinga kau . nak bernanah sekali pun , lantak lahh ~


oiiihhhhh . ak ego sbb bukan salah ak . . dan bila ak pilih ntuk diam dari segala segi , rety pulak nampak ak . rety pulak nak tercegat depan tangga tunggu ak balik keje . tangan yg sekian lama tak hulur ntuk mintak ak salam tu pun tba tba bole menjelma depan ak kan . sebelum ney kalo kau juling pun kau bwad bwad buta terus . grrrrr ~


ak biar kau rasa kau perlu ak . ye betul . bila kau betul betul perlukan ak . kau muncul tepat pada masanya ~ haha . 


ak biar . ak layan . ak sabar . sbb ak tau Allah dgr doa ak . biar ak kena ulang baca yasin 3x semalam takpe . janji kau sedar  +____+


ape yg ak harap . KAUberubah . tolong lah . begging u .



muka masing masing sgt awesome ! haaa . nak kata ok , ok laa sat . pastu perang balik kan . tapi haty masing masing masih sayang each other . hadap jea perang ney sampai ada yg menang ~ 



hoi pakcik . Aku cemburu sebab ak sayang hang ! Aku tak suka dan aku paling benci kalo hak aku , 
ada org laen dok melebih lebih . benci !
.
.
.
.
.

AKU TAK KESAH SEBIJIK BURGER 
KITA KENA SHARE 2 ORG .
TAPI AKU SANGAT KESAH 
BILA ORG YG AKU SAYANG 
AKU KENA SHARE DGN ORG LAEN .

2 comments:

  1. setuju kak!! ena pun tengah ada masalah sedikit dengan tunang ena... yes am ego but inside my heart, am break enough.. ya Allah. sebab tu jiwa ena sekarang terumbang ambing... ena malas nak berfb dan ena malas nk berblog.. malam ni je tetiba rasa rajin

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~