entrytanpaBACKSPACE :)

haiiii . . hari ni aku nak buat entry tanpa backspace . Macam nervous jea nk update entry ni . haha ~ Lama juga blog ni terbuar . sian blog aku . hukhukhuk :'(


Alamak ! dah typo dah tu . hahaha . tak padan dgn keja dok menimbun ada hati nak menghupdate blog . Mata punya dok focus kat keyboard ni ada hamap hampa tau ? haha ~ Gelak sorang sorang pulak .


Waktu ini , office tgh dok bising sbb nya diorang dok plan nak deco bagi cantik cantik rasanya . Waktu ni jugak , aku tengah melkayan ERA FM . kalo tak sumbat halwa dekat telinga ni , mau sengguk akuy depan pc ni . Jenuh dok setuju selalu . hihihi  :)


Esok cuti . Lusa cuti . Tulat pun cuti . Nak buat apa ? Dok rasa mcm nak keja . Dok rasa mcm nak Qada tdo . Dok rasa mcm nak duduk saja ~!!

Bermulanya malam tadi , tinggallah aku keseorangan dalam biluj bilik tu . Roomate dah start cuti sem . Bulan brapa masuk balik aku pun tak tanya . Housemates di bilik sana still ada paper . Nampok gayo nati kami tinggal bertiga jea lah .


0 Kosong kat sebelah tu tertekan sebenarnya . dik dok buas kat meja sniri . hahahaha ~ Kami nak habaQ ni , malam ni jagn jangan lupa tgk SEMANIS KURMA . kami serumah tak pernah mis rancangan ni . Banua Banyak ilmu bole dapat wooo . Dan aku rasa malam ni punya tajuk macam best jea . n sesuai ntuk kami serumah . wheee ~ Cinta sejati tajuknya . tgk tauuuuu .


Dan dikesempaytan yg ada ni , aku nak ucapkan SALAM MAULIDUR RASUL ntuk semua readers , followers and semua semua lah . hihi .




Okaylah . to sesaap sesapa yang baca entry ni , c e ce try buat tgk .hihi ~ kita tgk sapa yg banyak TYPO . kikikikik . dan seharusnya saya nak minta si blogger ni AINAA ROSEBERRY , buat jugak entry m ni  :)  ~  okay babaii .

1 comment:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~