DISEBALIK MEEYA . . .

Di sebalik nama Meeya . Ada apa dgn Meeya .

Wooot wooot . Salah satu panggilan untuk aku .


Macam mana wujudnya nama ni ? Dulu aku punya pacar . Sekarang aku masih punya . Tapi yang dulu bernama sang EX . Yang sekarang mungkin akan bergelar suami suatu ketika nanti . In shaa Allah ~

Back to the main topic guys . Full name aku , NOR AMIRA ABD HALIM . Rata rata ramai yang panggil aku  KECHIK , MEERA , CHIK , ADIK , YA , RE , dan yang terakhirnya MEEYA .


Dan hari ini aku nak habaQ macam mana wujudnya nama MEEYA ni . MEERA org selalu panggil aku . Suatu ketika dahulu , aku rapat dgn family si EX ni . Rapat dgn semua adik beradiknya . Lagi lagi si puteri bongsu . 3 tahun umur si puteri bongsu ni dulu . Cakap pun tak berapa lancar lagi kau .


Confirm confirm lah kakak MEE  RA  itu akan menjadi kakak MEE   YA ... Bukan Mia , Bukan Mya or sekutu dgn tu . hiks !


Dan aku letakkan nama MEEYA tu di mukabuku , tweeter , instagram , wechat , wassap dan anak beranak siber ni . muahaha .

Dan dari situ , makin membiak pulak yg panggil aku MEEYA . tapi KECHIK tetap yg paling famous nak . Sampai aku rasa macam kelakar giler bila somebody yang selalunya panggil aku KECHIK tetiba  panggil aku AMIRA  :) harhar ~


Ada pulak yg sesetengah tu , bila wechat , wassap , texting or komen komen gelarkan aku MEEYA , once bila face to face , MEERA yang keluar dari mulut diorang . hee ~


Tak kisahlah ape pun gelaran , janji sejuk telinga mendengar ^____^

Notatapakkaki : YAH dia yang punye .




No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~