JEJAK KASIH INI :)

Assalamualaikum . ehem ! lame benauuuuu aku menghilang dari radar   +____+

Memandangkan kerja yg sgt sgt blunggok , aku ketepikan blog ni . Aku ceraikan talak satu . Ni nak rujuk balik . Tapi tak tahu laa lama ke kejap ~ But i will try my best untuk berkongsi cerita semula . whee ~

So , ntuk entry kali ni . Aku nak buat Jejak Kasih . harhar .



Minah ni . Kawan aku di zaman PLKN Kem Gardenia Kubang Pasu , Kodiang , Kedah . wakakakaka ~ Terpisah sejak 2007 . But then , 2014 kami bertemu semula . Facebook sebagai penghubung . Berganjak ke wassap ke wechat , then dia datang jumpa aku kat Shah Alam ni .

Dia di Putrajaya sana . Berkhidmat dgn Kementerian Imegresen . Labour Day . Hari menemukan kami . Memandangkan hari tu semua org cuti , dia dtg bermalam di rumah aku . Macam biasa laa kan , kalo dah lama tak jumpa , gosip dari hujung kepala sampai hujung kaki . harhar .

" awat yang hang makin kuQuih ni ? "

Tu soklan yg pertama dari mulut dia lepas tgn dijabat pipi disentuh  :P

muahahaha . Aku maintain macam ni laa . mana ada makin makin . Sepanjang dia kat rumah aku tu  , * bajet macam lama , padahai 2 hari jaa . aku rasa macam ada radio karat sebelah aku . Time dia lena jaa dia diam . wakakakakaka ~

* cukup laa takat ni . idea lari tak sempat kejar . Cik kazen suruh buat invitation untuk wedding dia . harhar . Disebabkan friends dekat fb dia tak ramai , hat tu jea aku mampu tolong invite kan . Sapa sapa yg kenal dia , aku jemput dtg wedding dia nanti  :)

mai ramai ramai kita buat reunion . wakakakakaka ~


1 comment:

  1. Kurus ke?? Wakakaka yang pasti tang pipi tu.. Cik Pipi.. wkwkwkwkw

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~