GATHERING WITH THEM

Hai . Aku amek peluang sementara sistem down . ID merajuk . Eh bukan , ID lama tukar ke ID baru  :)


Ini cerita agak basi . Tapi nak jugak aku share dgn korang .  Sebelum puasa , dan sempena menyambut Ramadhan tahun ini . aku bersama rakan  rakan blogger yang lain ada buat gathering yang bertempat di Clora Studio .


Yang mana , event ini dihadiri lebih dari sepuluh orang . Ada bloggers , ada youtubers , photographer dan ramai lagi . Encik Mimpi pun ada tau .


Bermula pada jam 9 malam . Tunggu org ni tunggu org tu . Dan pukul 10 kami tiba di Clora Studio yang terletak di Cheras sana nun . Jauh jugak dari Shah Alam . Atau disebabkan aku yg baru 1st time ke sana . hiks !


Event malam ini , bertemakan suka suki dan bermenukan BBQ , steamboat , KFC *ada org sponsor . Ada potluck . Macam macam ada  :)

Yang best nya , semua makanan ni , kitorang masak kat situ jugak . So , masing masing ada tugas sendiri . Sinting lengan baju , aku tolong dorang bakar ayam ! HAHA . Bau asap sekampung .


Pukul 12 jugak baru kitorang sapdek . Sapdek sampai konyang . Memang konyang laa . Sampai tapau nye haa ~ Dasyat nau .


Kenyang perut suka hati . Abam Jeha ( Azhar Mustapa ) belanja beberapa buah lagu lepas makan tu . Malam tu baru aku tau yg dia ni Artis Youtube . Sian aku ! HAHA . Enkorang boleh search nama beliau di youtube nanti . Banyak lagu yg dia cover . Retis yoo !

Acara selfie menyelfie tak pernah dilupakan . Hujan dunia kalau acara ni dilupakan . HAHA . So , kat sini , aku share dgn korang gambar kitorang malam tu .


Enjoy yeahhh !







Pertama kali bertemu tapi dah seperti sebuah keluarga .
iluvtour , tQ sbb sudi jemput kitorang !

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~