Bangun Awal Tidur Awal .

Rutin harian aku setiap hari bekerja . Pagi hadap jammed petang pun hadap jammed . Federal dan jammed tak dapat dipisahkan . Itu lah puncanya kenapa aku kena celik mata jam 5.40 pagi setiap hari . HAHA ~


Tapi ada hikmah jugak bila kena celik mata awal ni . Subuh yg dulunya " Gajah " , sekarang bertukar ke " On Time " . Bagus nau Meeya Techik ni . HAHAHAHAHAHAHA . Sapa nak puji aku kalau bukan aku sendiri . Kah ! 

Dah bila bangun awal tu , confirm jugak lah aku akan tidur awal . Dan satu lagi perubahan , Isyak pun On Time jugak . Lepas selesai solat Isyak , tengok fon kejap . Maka , mata pun pejam seenak yang mungkin . Sedar-sedar jea dah 5.40 pagi semula . Kau ! Kalau alarm tak bunyi tu mula lah nak EL bagai . Hihi .

Setakat ni , Alhamdulillah . Tak pernah lagi aku terbabas tidur . Kehkeh .

Mohon semua orang faham kenapa aku tak jawab call atau tak mencelah dalam group wassap , atau terbiar awak tertunggu-tunggu wassap aku . Aku pengsan separuh sedar . Waktu pagi jea aku akan feedback kalau perlu . 

6 comments:

  1. AWALNYE BANGUN N TURUN G KOJE .. TP XPE .. DEMI CARI REZEKI HALALKAN :) HEHE ..

    BGUS2 .. KEKALKAN ON TIME TU :) (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau lewat , kena hadap jammed kenyang-kenyang :D

      Delete
  2. Kita pun sekarang tido awal , konon beauty sleep. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi . letih nad . mcm kerja bajak sawah 5 hektar jea rasa +_+

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~