Selamat Hari Lahir Mak Biah :)


Seorang insan bergelar wanita .
Seorang insan bergelar emak .
Seorang insan yang melahirkan aku ke dunia .
Seorang insan yang tidak kedekut memberi kasih sayangnya .
Seorang insan yang penuh bebelan cinta .
Seorang insan yang tabah dengan dugaanNYA .
Seorang insan yang selalu beri aku tunjuk ajar .
Seorang insan yang didik aku tentang pentingnya agama .
Seorang insan yang sering kisahkan anaknya .
Seorang insan yang selalu ada .
Seorang insan yang tegur akan kesilapan .
Seorang insan yang tiada galang gantinya .


MAAF ,

Jika aku bukan anak yang sempurna .
Jika aku bukan seorang yang mendengar kata .
Jika aku bukan yang sejuk di mata .
Jika aku selalu tersalah bicara .
Jika aku selalu mengecewa .


MAK ,

Semoga sentiasa dalam lindunganNYA .
Semoga bahagia hendakNYA .
Semoga gembira di dalam naunganNYA .
Semoga dipanjangkan usia .
Semoga sihat selamanya .


23 APRIL 2015 , SELAMAT HARI LAHIR MAK , I LOVE YOU INFINITY . Dan dengan rendah hatinya adik mohon ampun dan maaf andai adik selalu buat mak sedih . Admit , adik anak mak paling ketegaQ antara abang , kakak and adik * mak abah aku panggil aku adik tau even aku ada adik . HAHAHAHAHA ~

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~