Gempa Sabah : May Allah Protect Them .

5 Jun 2015 , Jumaat . Awal-awal pagi aku terima kiriman wassap dari sorang rakan ( lebih mesra aku panggil dia ibu) yg tinggal di Sabah di mana berlakunya gegaran yg seakan-akan seperti gempa bumi . Cepat-cepat aku wassap Incik Tunang . Tanya berkenaan benda yg sama . Tapi tunang gua relax jea . * nyesal tanya . HAHAHAHAHAHAHA ~ Terima juga wassap dari beberapa orang kenalan di sana . Masih dengan isu yg sama . 


Terus aku tengok facebook dan wechat sebab ramai jugak kenalan aku yg stay di Sabah . For sure , my second family juga ada di sana . Ramai dah berstatus " merasa gegaran " ~ Bila tengok pada gambar-gambar yg dikongsi dari media sosial , agak menakutkan . 




Mungkin itu amaran Allah utk kita . Nauzubillah min zalik . Semoga kalian dalam perlindunganNYA . Amin .

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~