Stalker Meeya Techik

Salam 15 Ramadhan everyone . Lagu raya sudah berkumandang di corong-corong radio . Yeay ! Raya dah nak dekat .


Okay , bukan nak cerita pasal raya . Tapi nak kongsi tentang satu hal . 

Hallo guys . Nak cakap semua orang kenal aku , menipu lah kan . Aku bukan hot sentap pun . Kihkihkih . Tapi ada jugak manusia yg terlebih rajin jadi stalker aku . Hmm . Bilang si Fendy , dia kurang kasih sayang . Itu lah dia jadi macam tu . 

Apa yang terjadi sebenarnya ?
Alahai , awal-awal pagi semalam aku check email yahoo . Mana tahu ada apa-apa kan . Satu demi satu aku semak . Biasalah kalau dah seminggu sekali baru tgk email , mmg berduyun lah kan . Bila sampai pada 3 email yg sederet TANPA ADA NAMA , dan senang ceritanya aku tak tahu siapa pengirim email tu . 


Dan isi kandungan email tu , seakan-akan utk melaga-lagakan aku dgn Fendy . Hmm . 

Jujurnya , aku tak marahkan si Fendy . Tapi aku tertanya-tanya apa motif kau wahai UNKNOWN untuk hantar email-email macam tu pada aku . Kelakar tahu ? Kemon lah . aku dah selidik details gambar-gambar tu . Zaman tok nadoQ dulu punya . Kalau aku tak tgk details gambar tu pun , aku tahu tu gambar zaman purba . Ehek  :)


Jadi pada engkau yg tersangatlah rajin tu , aku berterima kasih . Kihkihkih . Seriously , aku rasa macam dalam drama TV . Ada org hantar gambar pada kita utk rosakkan hubungan orang lain . Feeling-feeling retis kejap . Hikhik .


Eh , gambar takde kena mengena dengan cerita .
Kbai,

1 comment:

  1. Secret admirer lah tu. Hahahahha.

    Anyway, jemput join giveaway http://www.fadzirazak.com/2015/07/giveaway-blog-fadzi-razak-launch-2015.html. 12 pemenang dicari!

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~