Tahniah Untuk Kontijen Selangor 2015 .

Sambungan entri tentang merdeka yg lalu . Alhamdulillah . TM pegang tempat ke 4 tahun ni bagi kategori Swasta / GLC . Banyak saingan tahun ni . Kekurangan kami hanyalah pada pemakaian . Simple dari semua . Harhar . 

Walau dua hari jea aku turun training , legaaaaa rasa sebab masa hari kejadian , takde lah aku melalut sorang-sorang macam time training dua malam tu . Kahkahkah . Orang lain tak angkat tangan time hormat ke kanan , aku sorang-sorang angkat . Dah ler dok depan . Wakakakaka .
Ini hari kedua training . Orennnnn kauuuuu ~~ Takat bahu diorang jea aku +___+
Hanya kami bertujuh sahaja peserta perempuan . 
Tiba-tiba malam tu kena tukar tempat . Kahkahkah . Susah dah aku nak cari line tengah . Kalau perasan , kasut aku lain dari yang lain . Takdak saiz punya pasai hoi ! Simple jea kan baju kitorang . 
Dari kiri , Abang Lan ( Ketua Komandan ) , aku , Kak Ju ( Pemegang Pelekat ) dan sebelah dia aku tak kenal siapaaa . Haha . Menunggu baris masuk untuk bertanding .

Hat tengah tu jurulatih . Yang dua orang sebelah dia tu , juruletih .
For you my laling , thanks sebab teman ke sana dan ke sini . Nanti boleh temankan lagi . Hewhew . Thanks jugak sebab tolong rakamkan video tu .

2 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~