AmbiPur Lavender | Perfume Baru Untuk Siti Ajiah .


Semalam lepas Farewell officemate , lalu sebelah 99 SpeedMart . Niat hati nak beli aiskrim kat situ . Tapi terbeli benda lain pulak . Itu lah orang selalu cakap , kita hanya mampu merancang , Allah yg menentukan segalanya . Kah !

Kebetulan car air freshener aka perfume Siti Ajiah yg ni dah habis , so aku nak cuba yg brand AmbiPur ni pulak . Si kawan cakap wangi . Bau Lavender . Hehe . Memula tu pening ah jugak . Lelama sedap pulak bau nya . Tapi hati aku masih setia dengan bau Apple macam perfume yang lama tu .
 
Hehe . Harga pun dua kali ganda dari yg Apple tu . Hehe . Kenapa aku bertukar ke AmbiPur ni ? Sebab haritu ada terbaca yg perfume Apple tu boleh mengakibatkan penyakit . Tak sure sakit apa .
Pagi tadi , bila masuk je kereta , terasa kesegarannya . Jatuh hati pulak dan terpaksa berpaling arah dengan si Apple . Hik ! Semoga aku terus setia dengan bau yg ni macam mana setianya aku pada Incik Tunang . Chiaa chiaa chiaa . 

Eh , hampa guna perfume mana ?

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~