Kaca Mata Baru !

Cewah tajuk . Hehe . Memandangkan setiap hari dok menghadap PC , mata pun makin lama makin lemah . Berpinau rasa kalau terlalu menghadap lama² . 

So pernah aku tengok kedai spec murah yg viral dekat FB haritu . Minggu lepas jugak aku ajak housemate teman ke Sg Wang dan cari kedai tu sampai jumpa . Alhamdulillah lah sebab jumpa jugak . Hehe .

Ini spec yg ke tiga since aku start pakai spec . Murah , memang sangat murah . 

RM65 sahaja termasuk bingkai dan cermin . Berbaloi lah kan . Sebab aku bukan yg jenis 24 jam pakai spec . Aku pakai bila terdesak je . Silau je teruk sikit . Rabun masih boleh dikawal lagi . 
Tak berani sebenarnya nak guna yg jenis ala-ala kpop ni . Takut tak sesuai dgn muka . Nak cakap minat kpop , tak pula aku minat . Senang cerita , si housemate yg tolong pilihkan . Hehe . 

So kalau korang ada keinginan nak buat spec baru atau nak terjah kedai ni , dekat gambar pertama tu ada details . Semoga membantu :)

2 comments:

  1. Comey jea awak pakai kaca mata tue.. Tapi kalu ngan saya memang tak sesuai sebab muka bulat..=)

    ReplyDelete
  2. haishhh...
    ramai pulak yg buat spek mcm nie.
    nampak smart n kiut.
    ni yg rasa shark nk buat jugak nie.

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~