Siapa Aiman Tino Yang Sebenar ?

Tudia tajuk . Kalah reporter TV3 . Haha . Bukan apa , aku rasa dah sampai masanya untuk aku cerita , siapa Aiman Tino yg sebenar . Sebab apa ? Sebab ramai gila yg dok wasap aku , call aku . Banyak lah nombor-nombor yang aku tak kenal dtg mencari Si Aiman Tino ni . Masalahnya aku bukan Aiman Tino , Aku AMIRA . Aku perempuan lah wey . Penat tau nak jawab .

Bila tanya mana dapat nombor fon aku , totally menjawab amek dari google . Haritu aku pernah up entry pasal Si Aiman Tino ni , boleh click SINI Tapi aku bukan orangnya . Dan nombor fon aku memang aku letak di IG , Blog , Fb semua atas tujuan tertentu . 

Ramai pulak yg menganggap nombor fon aku tu nombor fon kepada Si Aiman Tino tu . Please laa lepas ni . Haha . Tak tenteram hidup Kak Kechik ni tau dak . 

Janji tau lepas ni jangan cari Aiman Tino dengan aku lagi . Kihkihkih .


No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~