Banner Warung Abah Kami !

Warung Abah Kami  di mana satu-satunya gerai abah aku . Haha . Mana datangnya nama Warung Abah Kami ? Of course lah aku yg bagi . Mula operasi lebih kurang dua bulan yang lalu . Mula terjebak bilamana adik aku habis study , dan masih belum bekerja . Memandangkan dia belajar dalam bidang kemahiran baking + masak tu . So abah buatkan kedai utk dia meniaga dalam kampung . Kihkih . 

Bermula dengan kecil-kecilan . Alhamdulillah kini mendapat sambutan . Pelanggan semakin ramai . Kami pun tak sangka sebenarnya . Tapi rezeki itu Allah yang bagi . Kami terima seadanya .
Alhamdulillah , abah besarkan sikit . Sebab ramai customer abah request air panas . Sebelum ni kitorang tak ada bancuh air panas pun .
Dan bila kedai dah dibesarkan sedikit , kami si anak-anak plan utk gantungkan banner agar kedai abah nampak lebih menarik . So , aku pun mencari org yg boleh buatkan banner . Dan terjumpa sorang akak ni . Hehe . Mungkin rezeki abah , akak tu bagi free untuk dua banner .

Semua tu akak tu yg design kan . Aku cuma bagi details ja . Memang puas hati sangat . Kemas pulak tu . So kalau korang nak tempah , boleh contact beliau di :

Facebook : Nonoe Mohammad

Utk akak nonoe , thanks tau . Semoga Allah murahkan rezeki akak . Amin . Dan doakan juga semoga keluarga saya dimurahkan rezeki .

2 comments:

  1. Salam singgah sini dik Meeya...Alhamdulillah semoga adik sekeluarga di murahkan rezeki lagi...

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~