Port Bujang Seksyen 7 Shah Alam .

Hai korang semua . Buat apa jea memalam macam ni ? So malam ni nak share dengan hampa sikit . Petang tadi aku dengan dua orang budak rumah terjah ke satu kedai baru iaitu PORT BUJANG di area Seksyen 7 Shah Alam ni . Berdekatan dengan Restoran Hakim tapi di lorong tengah . So kalau korang tau Hakim Seksyen 7 , korang akan jumpa kedai Port Bujang ni .
 Sila abaikan muka aku yang entahapaapa tu . Haha :)
 
Ni Azmanira aka Along , roommate merangkap housemate aku . Haha . 
 Aku dengan Si Hanim memilih set Ayam Grill + Nasi Goreng = RM11 utk satu set .
 
Dan aku add on wedges keju ni . Pelik nau bila sebut bahasa melayu . Haha . Yang ni hanyalah RM4 . Murah kan . 


Ini pilihan si Along . Set Kambing Grill = RM12 .

Kitorang order 3 gelas air sirap limau . Total semua RM41.90 utk tiga orang makan . Sangat berbaloi . Dan pastti akan repeat . Rasa makanan tak mengecewakan . Banyak pulak tu sampai aku terpaksa hulur ke diorang utk tolong habiskan . So kat bawah ni harga utk semua makanan . Cuma tak ada harga air . Haha .


No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~