4 TIPS CINTA JARAK JAUH

Aku sedang buat . Aku di Selangor dan dia di Sabah . Ini mmg betul betul menguji kekuatan hati . Wechat penghubung kami . Ya aku rindu :(


Abaikan mata dia sebelah kecik sebelah besar :)


- Jika engkau merindukannya , maka rindukanlah dia dalam Munajadmu agar ia sama , merindukanmu dalam Munajadnya .

- Jika engkau teringat akan kasih sayangnya , maka doakanlah agar ia selalu dalam keadaan yang baik dan selalu dalam lindunganNYA , in shaa Allah .

- Jika engkau takut kehilangannya , maka angkatlah tanganmu dan pejamkan matamu dan katakanlah " Ya Allah aku sangat menyayanginya , aku sangat merindukannya dan aku takut akan kehilangannya . Maka jagalah dia untukku , Ya Allah sungguh kutitipkan ia kepadaMU , dan sayangilah dia dgn kasih sayangMU agar selalu dalam lindunganMU "

- Yakinlah , cinta jarak jauh ini tidak akan selamanya . Percayalah bahawa suatu masa  nanti cinta ini akan bersatu dalam ikatan yang suci .

IN SHAA ALLAH :)



No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~