HARI RAYA SAYA , MEEYA .

Hye ! Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin . Salam KOSONG KOSONG ye kawan kawan :)

Its not too late untuk aku wish dekat korang kan . Still dalam mood raya even dah start bekerja semula . Macam mana raya korang untuk tahun ni ? Sama macam ke ?


Aku ? Macam biasa . Persediaan Raya mmg awesome mak abah aku punya atur . Setahun sekali yo ! Malam raya tu persediaan dibuat habis habisan . Memerah kudrat sesama family . Masing masing ada tugas tersendiri . Tahun ni giliran abang sulung aku dgn kakak beraya di rumah mak abah . So , mmg meriah laa sebab semua ada :)



Raya pertama , kitorang akan ramai ramai beraya di rumah saudara sebelah abah dulu . Memandangkan kampung mak aku dekat jea , di sebelah ptg kitorang beraya di rumah saudara sebelah mak pulak  :)

Raya kedua , ketiga , keempat lima dan enam , kitorang tunggu org dtg rumah pulak . Tapi tapi tapi raya kedua tu abah bawak aku dgn adik jalan jalan pulau . Merasa jambatan ke dua . Kesian ye dop aku tak pernah ke situ lagi . Mak punya cadangan ni . Hehe .


Raya ketiga tu , open house untuk saudara sebelah mak . Lunyai jugak malam tu . Dan aku rasa , korang enjoy gambar raya aku . Biar gambar berbicara .


Lastly , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk korang semua . Untuk my future family , Selamat Hari Raya jugak  :) . Jemput datang rumah next month . In shaa ALLAH .


notatapakkaki : tahun ni aku dapat duit raya paling banyak . RM10 . Tahun depan tambah angpau lagi satu . kalo dah kawen , tambah banyak angpau lagi . ehhh kbai -,-

4 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~