- PENUTUP SYAWAL DI OFFICE -

Cerita semalam . Customer Service Management ( CSM ) , department aku , adakan Jamuan Raya + Merdeka . Mengenangkan dan menghormati mangsa mangsa MH17 , tahun ni , TM memilih untuk tidak membuat Jamua besar besaran . So , kitorang ala ala jea untuk tahun ni . Itu pun di akhiiiiiirrrrrr Syawal  :)


Membahagikan tugas , unit aku , Complaint Management Team , sebulat suara bersetuju untuk sediakan dessert . Apa apa jenis dessert pun takde hal lah . So , kitorang bawak yang ni  :)


Paling cantik tau . Itu sebab aku ada gambar unit aku jea . Yang unit unit lain aku tak sempat snap pun . HIHI . Cantik lah jugak even kain tu bagaikan Ombak Rindu Awak 200% bilang si mereka . 

Menu utama kitorang :

- Nasi Berani Briyani
- Ayam masak merah * pedas berdengung
- Dalca
- Satay
- Kuah kacang
- Agar agar
- Puding macam macam ada
- Air HERBS terlajak Laris
- Apom comel comel belaka
- Cheese Tart
- Buah buahan * memandangkan musim buah sekarang .


...tapimaagsebabtiadagambaruntukditatapcumaadayangakupunyani  :)

Dan kami , sememangnya pantang nampak camera . Enjoy ya ! 



Dua orang ni . Mereka antara EX office aku . Dulu sama sama kerja kat dalam satu office ni . Tapi sekarang dua dua dah pindah office . So , dorang dijemput jugak !!



Pada semua semua , aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN . Semoga kita semua sempat lagi untuk bertemu Ramadhan dan Syawal pada tahun mendatang .

Babai  -,-

3 comments:

  1. Best kan raya kat opis??
    Jom tgk NS punye cite plk...from : follower404

    http://notashalimar.blogspot.com/2014/08/penutup-syawal-1435h.html

    ReplyDelete
  2. Tak ajak pun nak join jgak.. huhuhuhu

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~