Potluck Bersama Customer Service Management Team .

Selamat tengahari u ollsss . Waktu lunch sekarang . Aku memilih untuk stay dalam office . Sebabnya  aku udahnye melantak nasik lemak sebungkuih tadi . Konyang lagi haaa ~

Dah waktu lunch tu , moleknya teman share pasal Potluck dekat office Jumaat lepas . Pada mulanya  , nak buat kecil-kecilan saja . Tetiba semua unit dalam CSM nak join . Jadi macam meriah jugak . Sebab macam-macam menu ada . Dah lama kot takde event makan-makan kat dalam office ni . So , sekali sekala tu , kita makan free sehari  :)















Haaaaa . Amekkau ! Besar-besar aku kasi . HAHAHAHAHA . Actually ada lagi . Tapi aku rasa cukup sekadar yang itu dulu . hihi . Memang berulang kali kitorang ke meja belakang tu . Menu utama potluck kali ni , AYAM KAMPUNG . Sponsor dari sorang kakak dan sorang abang ( Diorang husband and wife and kerja dalam satu office ) . Dan menu-menu yg lain of course dari kakak-kakak CSM . Sejujurnya aku datang bawak perut saja .

Maka dengan itu , makanan-makanan ni telah berjaya aku sumbatkan untuk 2 pusingan . Hehe . Alhamdulillah , semuanya sedap .

Dan dengan itu , saya , Amira Abd Halim ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yg selalu bagi saya makan sedap-sedap . Kini , berat saya sudah 40kg . HAHAHAHAHAHAHAHAHA .

2 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~