Happy 1 Month Siti Ajiah .

30 Julai harini . Genap sebulan Siti Ajiah dengan aku . Alhamdulillah , berkat usaha dan sabar , dapat jugak aku beli kereta sendiri . Even tak besar mcm kereta orang lain , aku bersyukur . Tambah satu aset untuk diri aku . Tambah jugak satu hutang . Bak kata family , sesuailah dengan tuan kereta yg kecik molek tu . Hehe .
Midnight blue menjadi pilihan hati selepas sana sini aku minta pendapat . Aku pilih plat W . Itu pun atas perbincangan dengan Incik Tunang . Hehe . Aku pilih full spec aka Axia Advance . Dan dengar² cerita Axia banyak juga problemnya . Semoga tak ada yg buruk jadi pada aku dan sesapa yg naik nanti . Amin .

Ya , aku mengaku aku lagi berani drive moto daripada kereta ni . Tapi sampai bila nak takut kan . Lesen kereta aku full since 2010 lagi , tapi aku langsung tak pernah drive sejak aku langgar bontot van . Haha . Fobia kot . Alhamdulillah , sekarang dah ada keberanian . Sampai kena warning dgn Incik Tunang , jangan merayap merata sgt . Kah ! 

To you Siti Ajiah , please be nice to me . Thanks sebab menjadi sahabat aku ke mana sahaja . To my Incik Blue aka Incik Dua Roda , kau tetap menjadi pujaan hati aku sampai bila² .

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~