Doktor Anisa Di Slot Akasia Sayangku Kapten Mukhriz

Hye korang . Moh ler kita berkenalan dengan salah sorang pelakon dalam Slot Akasia TV3 pada jam 7PM-8PM setiap Isnin sehingga Khamis tak lain tak bukan drama Sayangku Kapten Mukhriz .
Aku juga salah seorang yang mengikuti drama ini . Memula tu macam malas nak layan . Bila dah terlayan macam tak sabar pulak nak tunggu next episod . Tersenyum-senyum aku tengok drama ni . Haha . Bila aku layan , aku hasut Incik Tunang untuk layan jugak bilamana aku suka berangan , aku ajak dia berangan sekali . Kahkahkah . Kebetulan Incik Tunang salah seorang anggota , berangan tu makin menjadi-jadi . Parok . *Sila jangan muntah hijo  :P
Haa kenal ke ? Kawan kepada Doktor Arin ni , Doktor Anisa . Atau nama penuh beliau Nurazneera Azizi . Gadis berusia 18 tahun , yang dilahirkan pada 11 Julay 1998 . Muda beno lahai . Berketinggian 170cm dan memiliki berat sebanyak 53kg . Gadis muda yang berasal dari Kuantan , Pahang ini mula menjebakkan diri dalam bidang lakonan sejak bulan Februari iaitu dalam telemovie Cik Sayur Cik Seafood , kemudian Cinta Tangkap Muat and then Sayangku Kapten Mukhriz . Dan akan datang beliau akan berlakon untuk siri samarinda Patahnya Sebelah Sayap . Macam mana boleh menceburi bidang lakonan ? Sebelum ini beliau pernah menjadi freelance modelling . Haa no wonder laa kan beliau boleh dapat tawaran belakon ni . Patut lah tak nampak macam rupa 18 tahun pun . Hehe .

Serba sedikit mengenai beliau . Aku tanya sendiri dengan dia tau . Thanks sebab tak sombong even populariti beliau semakin dikenali ramai . Haa gittew . Rasa macam ayat reporter sangat . Kahkahkah . 

Dan untuk mengenali beliau dengan rapat , korang boleh follow laman sosial seperti aku sertakan kat bawah :

Facebook : Neera Azizi
Instagram : neeraazizi
Twitter : ninineeraa

Thanks .

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~