GONNA MISS YOU MR FIANCE :'(


Bilamana aku rasa aku mampu untuk tempuh halangan tetapi aku tak mampu tanpa hang kat setiap sisi hidup aku . Sungguh sungguh kekuatan dan semangat aku terbang dan menjunam ke laut dalam . 


Ya , kita punya ikatan di peringkat kedua selepas yg pertamanya . Aku percaya kau takan beri hati kau pada gegadis lain . Dan aku mohon , jangan . Biar dekat kita berada . Atau jauh berjuta jaraknya . 

Untuk kali ini , aku perlu menjauh semula . Dengan keputusan yg mereka pinta . Ya , aku menanti hikmahnya .

DIA uji untuk kita merindu semula . Awak , jaga hati jaga diri . Aku menanti kau kembali .

2 comments:

  1. perpisahan satu perkara yang menyakitkan! ekekekeke.. xpe yunk.. dy ke sabah je. jgn sedey2.. be happy! dugaan org btunang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...sedih nauuu...tp ape bole buat..sabar jea lahh ~~

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~