COOLHIJAB : BUAT AKU SEGAR SELALU .

Hai , Assalamualaikum . Hari ni aku nak share dgn korang satu produk baru iaitu COOLHIJAB . Sebenarnya aku pun baru kenal dgn CoolHijab ni . Aku juga baru cuba try test . Bagi aku , its supposed to be a best product for me . Sebabnya , dengan hanya sekali cubaan sahaja , ia dah menambat dan mencuit hati aku untuk terus guna .


You know what ? Disebabkan CoolHijab ni punya body yg kiut miut , ia membuatkan aku MUDAH UNTUK DI BAWA KE MANA MANA SAHAJA . Semestinya aku akan usung ke office setiap hari . You know what lagi ? HAHA . Broken English . Aku dgn murah hatinya bagi kakak kakak office aku test sorang dua tiga kali . Dan mereka juga tertarik macam aku jugak . Dan dah ada pun yg ORDER dgn aku . Haaa confirm korang pun teringin kan :)



Okay , apa yg korang rasa kalau guna CoolHijab ni ? Sudah pasti akan rasa sejuk satu kepala . Rasa berangin , rasa mint . Sejujurnya CoolHijab ni dapat menghilangkan stress yg ada pada diri anda . Dan antara KELEBIHAN lain adalah :

- Menghilangkan bau hapak pada rambut.
- Menyejukkan kepala & rambut.
- Melembutkan rambut.
- Mengurangkan kelumumur.
- Mengelakkan kegatalan kepala.
- Perbaiki rambut rosak.
- Pertumbuhan rambut baru.
- Merawat kepala berminyak.
- Melegakan sakit kepala
- Memberi kesegaran minda.
- Menghitamkan uban.
- Rambut wangi 24jam
- Bertindak balas ketika rambut berpeluh.
- Tidak melekit dan berminyak.
- Menggunakan bahan herba tradisional & halal




30ml  dan tahan sebulan . Sebabnya , kalau kita guna dua titik pun dah rasa segar satu kepala .
Dan korang , kalau nak cuba boleh terus order dgn aku . Ini details :

WhatsApp : 0173935863
Facebook : Meeya Techik
Wechat : meeyatechik
www.coolhijab.com


SESUAI UTK LELAKI DAN PEREMPUAN .
Tunggu apa lagi ??? Cepat contact saya  :)

2 comments:

  1. Teringin nak try sebab ena ni jenis suka basuh rambut. So sebelum rambut kering ena dah pakai tudung. So akan menyebabkan rambut berbau. Hurmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahuuuu sebab ena pernah duduk sebumbung dgn akak.. hahahahaha... ce try :)

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~