LAMA LAGI KE BULAN MAC NAK MUNCUL ?



Jam pada pc menunjukkan pukul 5.25 petang . Lagi lima minit nak habis waktu kerja . Kena siap cepat² sebabnya hari ini Incik Tunang jemput balik kerja . Hati melonjak-lonjak tak sabar utk bertemu semula . Senyum paling lebar aku ukir .



Aku picit button SAVE pada semua dokumen² kerja . Kemas alat tulis dan kertas yg ada atas meja . Kutip surat² customer yg perlu dipos . Kemas beg sandang aku yg comel , dan aku kunci drawer . Aktiviti wajib sebelum aku balik kerja  agar esok dtg kerja sedap mata memandang . Ya , aku anti tempat berselerak .



Handphone aku capai dan semak bahagian whatsapp . Dalam hati menyoal sendiri . Kenapa tiada mesej dari Incik Tunang . Lantas aku menyedarkan diri . Eh syg ! kau hanya mengelamun . Dia masih di kampung . Allah . Diri ini sgt rindukan awak sayang  :'(



                                                                                                                                           

Tertouching ,
- tunang bie -

2 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~