Paling Depan , Tengah Tengah .

Gemoning . Esok lusa kita akan sambut Hari Kemerdekaan . Hewhew . Sebulan yang lalu , ada si Jurulatih Kawad Kaki tu ingatkan aku tentang pertandingan Kawad Kaki untuk tahun ni . Wakil TM . Aku okaykan jea . 

Seminggu sebelum , email pemberitahuan dan surat pelepasan latihan waktu kerja dikeluarkan . Untuk pihak-pihak atasan . Sekali boss tak lepas aku join daa . Katanya kerja banyak sekarang . Aku pun okaykan jea lah . Siapa aku nak bidas kennnn . HAHA . Bukan aku sorang , ramai jugak yg tak dibenarkan utk serta .

Sehari sebelum raptai , kontijen tak cukup orang . Jadi , pada semua yg tak dibenarkan training waktu kerja , diminta untuk turun raptai terus . Itu termasuklah aku .

2012 & 2013 aku join . 2014 aku tak join . 2015 aku join semula . Kau boleh bayang tak macam mana aku nak hadap dengan setahun punya aku tinggal ? Lain lah kalau aku ni kerjanya macam Incik Tunang . Setiap hari hadap kawad . Aku ni setiap hari hadap PC jea . Harhar .

Dan malam tadi , malam pertama aku turun raptai . Sampai jea office ( Office Shah Alam ) , semua lah cakap-cakap lama tak jumpa , baju kasut seluar takde saiz , dan of course ah kena bahan kan . Ada jugak yg kenal aku tapi aku tak kenal dia . Hahahahahahaha . Teruk betul kau ni kechik . To that bro , sorry ah . Saya ni banyak makan kari kepala ikan ~

Bab baju kasut seluar tu , masalah biasa bagi aku . Wakakakaka . Sebabnya aku peserta yg paling kecik . Nak cari aku dalam baris senang jea . Paling depan , tengah-tengah . Kikikiki .

Ini gambar tahun lalu  :)
 Tahun 2012.
Nampak ko kasut mcd gue . Nasib baik tak terpelanting naik atas kepala orang pegang bendera.
 Ini tahun 2013 dan begelar Juara untuk tahun itu . Tahun ni tak tahu macam mana . HAHAHAHAHAHA :)


Nota tapak kaki : TM dan Oren berpisah tiada.

4 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~