Anak Buah Achik di Malaysia Hari Ini.

Hai . Semalam aku terima wassap dari abang sulung aku . Dia bagitau jangan lupa tengok Malaysia Hari Ini esok ( hari ni ) . Sebabnya , dua orang anaknya ( anak buah aku ) HaziQ dan Hazim akan perform mewakili Tadika Perintis Kecil , Pulau Pinang sempena dengan sambutan Hari Malaysia yang akan tiba tak lama lagi . Hee .

So , awal-awal pagi tadi aku dah cangak kat cafe office tunggu depan TV . HAHAHA . Tak sempat kat cafe , achik sambung tunggu kat TV dalam office . Teruja nak tengok anak buah masuk TV . Achik pun tak pernah menjelma dalam TV . Tapi depa dedua orang kecik-kecik dah dapat peluang .

Setahu aku , semalam diorang bertolak ke Seri Pentas dari Penang . Ditemani oleh abang aku ( abah diorang ) . Ibu tak dapat ikut sebab adik bongsu nanti buat kejutan . Hehe . 

HaziQ dan Hazim . Entah ke mana depa tengok pun taktau .



Congrat HaziQ dan Hazim .

13 comments:

  1. salam singgah malam dik meeya...comelnya anak buah adik...bertuahnya haziq dan hazim dapat masuk tv dlm MHI lagi....

    ReplyDelete
  2. Satu je nak komen!! UNTUNGLAA ADA ANAK BUAH!! Seriously teringin nak ada anak buah.. Tapi semua orang mengharap kat eina dlu sbb eina anak n cucu sulung.. Urghhh!! Stress.. Haha..

    ReplyDelete
  3. Huishhh smartnyaaaa... tahniahhh dapat masuk TV

    ReplyDelete
  4. bertuahnya kecik2 dah kuar TV...smart gitu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Tahniah ;)

    http://vitaminkesihatansejagat.blogspot.my

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~