PERFUME GRED AAA DUBAI .

Wordless Wednesday ? Tak payah nak wordless sangat lah . kikikiki ~

Okay , entry kali ni nak buat promosi sikit berkenaan satu SIDE INCOME yg telah saya jalankan dgn bantuan seorang rakan iaitu boss saya sendiri bagi produk perfumes ini . Di mana kami menjalankan aktiviti perniagaan :

Menjual pelbagai jenis PERFUME GRED AAA DUBAI . 
80-90% sama seperti yang ORI malah ada customer yang memberitahu ada yang 100% sama . 
Botol dan packaging juga sama seperti yang  ORI . 
Tahan dari 6-8 jam tapi ada yang bagitahu ada yang tahan lebih daripada 8 jam . 


Oleh itu , saya seru kepada sesiapa yang berminat untuk jadi DROPSHIP PERFUME DUBAI GRED AAA DUBAI bersama saya . Antara ciri ciri yg ada untuk menjadi seorang dropship ini sgt lah mudah iaitu :

- tidak perlu keluarkan modal
- tidak perlu tenaga berat
- tidak perlu pos barang ( boss yg akan pos . baik tau boss saye )
- tidak perlu keluarkan peluh * duduk bawah pokok sambil rehat rehat pun boleh buat income  :)
- tidak perlu bersua muka ( guna jea fb ke , wechat ke , ig ke . sng kan )


Dan apa yg anda hanya perlu buat adalah :

- ringankan jari untuk promot selalu iklan berkenaan dgn perfume .
- amek order pelanggan dan details mengenai pelanggan sekiranya pelanggan berminat utk membeli .
- jaga tutur kata , adab dan budi bahasa dgn pelanggan .


Saya tak jamin korang boleh kaya sekelip mata sbb saya juga bermula dari bawah . Banyak kau usaha banyak lah kau dapat . Kalo hangat hangat tahi ayam dalam sesuatu pekerjaan , maka tahi ayam lah yg kau akan dapat  :) . Dan setakat yg saya buat , Alhamdulillah :)


Untuk korang yang berminat untuk menjadi Dropship ni , boleh tinggalkan komen , boleh , wassap , wechat atau PM saya .

Wassap : 0173935863
Wechat : meeyatechik
Facebook : Amira Abd Halim
Fanpage : Warung Siber  ( LIKE TAU )
Insta : meeyatechik


Page rasmi kami berkenaan perfumes : http://www.myfavperfumes.com










SILA CLICK PADA GAMBAR UNTUK TUMBESARAN  :)


Dekat page ni , korang bole tengok jenis jenis perfumes yang ada . Semua nya wangi wangi tau . Dah namanya minyak wangi kan  :) . 


Dan untuk pengetahuan korang , saya juga salah seorang penggemar perfume dan saya sendiri puas hati dgn keharuman perfume yg saya gunakan .

Bagi yang berminat nak ORDER , boleh terus direct contact saya . Muuuuraaaaahhhhhhh gileeerrrrrr tauuuuuuuuuu  :)  TAK JADI DROPSHIP PUN TAKPE . NAK BELI BORONG PUN BOLEH .



DAN INGAT , CUSTOMER ALWAYS RIGHT  :)

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~