SEBUT NAMAMU , TERUKIR MERDU :)

Huikkk . Selamat Monday bluessss . Aku laa . Hampa macam mana ? 2 hari aku keseorangan kat rumah . Housemates aku semua balik kampung . Aku pulak baru jea balik minggu lepas .


So , bila aku sorang sorang kat rumah , confirm ada jea benda yg aku buat . Yang pastinya aku akan pegang fon sampai juling  :P


Pegang punya pegang , godek punya godek , tengok punya tengok . Tekorek satu gambar lame . Time tu aku tgh mendating dgn si lebah dekat Taman Selayang . Hurm .


Ni lah gambar yang aku maksudkan  :)



Laaaammmaaaaaaa aku tak up entry tentang kami kan ? 

Ramai org cakap , muka aku dgn dia sama . Sama ke ? Dan aku jugak pernah dgr org tua tua cakap , kalo muka sama tu ade jodoh . Wallahualam . Kalo dia jodoh aku , Alhamdulillah . Hee ~ 

hari ni , genap DUA TAHUN SEMBILAN BULAN relay aku dgn lebah . Lama jugak tu . Macam macam yang aku dah lalui . Suka duka semua ada . Tapi Alhamdulillah hingga ke hari ini kami masih kuat untuk teguhkan hubungan yang Allah temukan ini .


Aku percaya dan yang pastinya aku berpegang dgn aturan DIA . Naik turun hidup aku , DIA yang tentukan . Sembah sujud yang aku cium pada tikar sejadah hanya pada DIA YANG ESA .


Apa yang aku boleh cakap , semakin lama kami mengenal , kami semakin memahami . Sehingga hari ini , hati aku masih ntuk dia , Azfandi . Aku harap , rasa cinta , kasih , sayang dan rindu ini akan ada untuk dia sehingga bila bila . Juga rasa hormat pada dia , akan aku semai and do respect him always even he is younger than me . Namanya yang sentiasa ada di dalam setiap doa aku setiap hari , aku harap yang ATAS sana tak jemu mendengar .


Really hope .  Apa yg kita rancang akan dipermudahkan olehNYA . Niat baik in shaa Allah akan dipermudahkan  :) . Doakan kami ye sahabat semua .


Semoga kita kuat untuk teruskan hubungan ni and trust each other . You are always in my heart . Deeply . I miss you sayang . SELAMAT ULANG TAHUN DAN BULAN  :)


OH TUHAN , SEANDAINYA DIA , SATUKANLAH  :)


Satu nama Teman Setia .

10 comments:

  1. Ena doakan akk dengan lebah akan disatukan jua suatu hari nanti. InsyaAllah Amin.. ^_^

    ReplyDelete
  2. semoga meeya cpt bsatu dgn lebah..aminnn

    ReplyDelete
  3. semoga meeya cpat disatukan dgn lebah.. aminn

    ReplyDelete
  4. heee.. ni doa ikhlas.. moga cepat2 lea teman dapat mkn nasik minyak korang.. nyum2.. nak udang panjat tu yeaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnnnn . in shaa Allah akak... udg lompat pun boleh..hihi ~

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~