Rezeki 2015 , GiveAway #HaiBlogger


Alhamdulillah . Ini rezeki pertama aku . Aku tak pernah lagi menang apa-apa give away yang aku join selama aku begelar Blogger Cabuk ni . Kahkahkah .

Walaupun ini bukan 3 pilihan hadiah yg aku buat , Alhamdulillah . Menang jugok . Lagi-lagi dari bestfriend sendiri . Sempat jugak dia selit hadiah extra . Kalau ikutkan aku menang Celebritylass jea . Tapi Hani selitkan satu Novel yg sangat-sangat mengikut citarasa aku sebabnya novel tu tak tebal pun . HAHAHA . Jadi , mendatangkan mood untuk aku baca nanti . Thank you Hani !!

Aku pun tertanya-tanya , apa menatang celebritylass ni . Dan untuk tahu dengan lebih lanjut , korang boleh click SINI dan SINI :) . Kat situ Hani ada share dalam entry dia . Mulanya aku nak copy paste jea , disebabkan Hani kedekut tak bagi copy , korang kena click link yang aku attach tadi . 

Yeay ! Lepas ni boleh join Give Away lagi . Mana tahu boleh menang lagi . Ehhh -,-

4 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~