Suatu Malam di Kuala Lumpur International Airport 2 .

Ada orang tu beriya-iya nak surprisekan kita . Tapi kita dah tahu . Acane ? Sampai kita terpaksa berlakon macam tak tahu  :D . Susah sebenarnya nak jadi pelakon ni . 


Berlima kami malam tu . Along ( Abang sulong si tunang ) , Abang Lan ( Abang ke... ? Aku lupa ) , Kak Aton ( Tunang Abang Lan ) , Wawa ( Anak Buah si tunang ) dan aku . Tak ada benda lain untuk diperkatakan selain Alhamdulillah kerana Mama Ayah dan Incik Tunang kita selamat mendarat di KLIA 2 malam tu . Happy ke kau ? Of course aku happy . Rindu ke ? Tipu kalau aku cakap tak rindu .

" Sebenarnya orang tahu bie nak datang , ayah dah bgtau awal-awal hari tu "

Itu penyebab macam mana aku tahu kau akan datang dgn ayah and mama . HAHAHAHAHAHA . 

" Tapi bie tanya ayah , ayah cakap tak tahu ? "

Eh , mestilah ayah pun nak surprisekan awak . HIHIHI . Pandai kan kitorang berlakon ? Lagi hebat dari awak . 


Hmm . Tak kisah samada terkejut atau tak , yg penting semua selamat . Since dengar macam-macam kejadian pasal flight ni , timbul kerisauan di situ . Selagi tak dapat call yg menyatakan " dah sampai " , selagi tu tak tenang . 

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~