Selamat Kembali Ke Alam Persekolahan 2015

12 Januari 2015 . Bermula sudah sesi persekolahan bagi tahun 2015 . Untuk mak dengan abah , selamat kembali ke alam persekolahan . Orang lain sibuk wish ke anak-anak , apesal aku wish ke mak dan abah ni ?

Haa ni nak habaQ mai , mak aku memangku jawatan sebagai Chef untuk kanak-kanak Tabika Kemas Bagan Buaya , satu-satunya tabika dalam kampung aku . Dan abah aku pulak , bak kata anak buah aku , " tokwan jadi cikgu kat sekolah achik " ~ Makan dalam okay . Abah aku memangku jawatan sebagai Tukang Kebun di sekolah menengah aku dulu . SMK Seri Nibong , Nibong Tebal , Pulau Pinang . Hihi .


Untuk anak-anak buah achik yg tiga orang tu , Selamat Kembali ke alam persekolahan okay . Jangan buas-buas . Nanti cikgu tak larat tempit :P

Hari ni achik tak berani cilok sangat sebab kereta atas jalan dah back to normal . Start dari simpang depan rumah jalan dah mula jem . Alahai achik . Hati-hati , pesan pada diri sendiri .

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~