Berjumpa Blogger Zaza Zehra .

Hai engkorang  :) ~ Masih dengan cerita di Cameron Highland hari tu . Means , hari kedua aku kat sana . Awal pagi selepas sarapan , agenda diteruskan dengan pergi melawat MARDI . Kali kedua aku masuk MARDI . Yang pertamanya dahulu di Kedah , time aku PLKN .


Tiket untuk dewasa , RM3 . Yang tu jea aku ingat . Macam aku mention sebelum ni , tiket masuk kakak yang belanja . Round punya round , jalan punya jalan sambil selfie sana dan sini . Aku tgk FB ada 1 mesej . So buka dan baca . Dari seorang blogger yg sememangnya aku just kenal dalam FB , insta dan for sure lah blog kan . 


So , kat situ rezeki aku utk berjumpa dengan Zaza ni . Hehe . Kecik macam aku jugak . Sebaya aku . 18 tahun . HAHAHAHAHAHA ~ Aku ? Macam biasa lah . Memula tu memang ah malu kan . Tapi si Zaza macam ramah tamah jea ajak aku selfie . Dengan hilang perasaan malu tu , aku pun renyih tak sangga . Blogger dan Selfie berpisah tiada . HAHA . 



Haa . Ni lah Zaza . Comel macam aku jugak . #kitorangyangcomelkauyangpanas . HAHAHAHAHAHAHA . Pernah dulu aku berurusan dengan Zaza . Urusan apa ? Urusan Business Card . Kecik-kecik dia ni cili padi okay . Meh sini aku share details Zaza :



Zaza is a businesswoman . Macam-macam dia jual . Tak caya pergi terjah IG dia . Pastu pastu korang boleh order Personal Card dengan dia . Aku pun dah order . Siap boleh request lagi nak design macam mana . Haa ni kad aku , of course purple , of course lebah :)


Dan kalau korang nak berurusan dengan Zaza , boleh laa melawat IG atau FB dia . Hehe . Zaza , till we meet again ya . In shaa Allah . 


6 comments:

  1. eh eh eh..macam kenal je tu..hahaha... aummm kita mmg muda 18 lagi...hehe..moga bjumpa lagi :D

    ReplyDelete
  2. hihi bertemu jgk .. bila nk jmp dgn liz pulak

    ReplyDelete
  3. Untunglah.. Dapat bersua muka.. I is jeles.. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak plan pun . kebetulan . :D ~ nanti kita jumpa ye .

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~