HAPPY BIRTHDAY MEEYA TECHIK !!

Ini gambar lama . 
Gambar time birthday Incik Tunang , tapi kak kechik yg melebih . HAHA .


3 Mei 2015 . Maka genaplah usia aku 18 tahun . Ehhhhh . HAHAHAHAHAHA .  * sila refer date kat sidebar . Bila dah belek tang gambaQ aku , belek tang details Incik Tunang pulak , pasti terjumpa something . Hehe . SELAMAT HARI LAHIR MEEYA TECHIK  :) 


Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk meminjam nikmat Allah di bumi ini . Dipanjangkan usia , bertabah dalam mengharung segala ujianNYA walau kadang-kadang aku lemah bertarung . 

Biggie thanks for those yg ucap untuk aku by FB , Wechat , Wassap , messages and call . Semoga doa dan ucapan kalian termakbul  :) ~

Ulang tahun kali ni , aku sama-sama family besar aku . Walau tiada special cake , aku bahagia ada mereka . Cukup untuk aku rasa bahagia . Birthday girl kat Cameron Highland . Dapat makan strawberry jea banyak-banyak  :D


Birthday without you . Oh ya ! Tunggu jugak aku . Tunggu ucapan dari Incik Tunang . Tapi . Tapi takde . Sememangnya aku sedia maklum , Incik Tunang sekarang kat dalam hutan . Latihan perang katanya . Sedih pun ada . Selalunya dia akan jadi orang pertama , tak pun dia orang paling last . Tak pun dia lah orang yg akan nyanyikan untuk aku . Tapi tahun ni takde . Hmmm . Agak-agak dia ingat tak birthday aku ? 


Dan tak lupa untuk kakak dan abang ipar aku , Happy Anniversary yg ke 6 . May Allah bless family hampa . Semoga berbahagia hendakNYA . Kuat macam aku untuk tempuh segala ujian Allah *bajet kuat . Dipanjangkan jodoh sehingga jannah . In shaa Allah .


3 Mei dah lepas , kita tunggu 3 Julai pulak okay ? Hehe -,- Doakan aku cepat-cepat kawen tau .

2 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~