Pentingnya Sarapan Pagi.

Iye . Penting . Penting untuk aku . Kalau orang lain aku tak pasti . Sebab aku memang wajib ambil breakfast setiap pagi melainkan aku puasa . Kalau aku puasa , dia okay jea . Kalau aku tak puasa , aku wajib breakfast . Tak ambil lunch okay lagi . Sebab bila tak breakfast , macam ada gempa bumi dekat diri sendiri . HAHA . Menggigil weh kalau tak breakfast . Biar pun dua keping biskut mayat , janji ada makanan yang masuk dalam perut ni ~ kalau tak , peluh becerau lutut menggigil . kah ! 

Hehe . Siapa ada penyakit macam aku ni ? Kahkahkah . So , kebiasaannya , bila di office , aku memang tak lunch . Kalau aku lunch pun , aku habiskan makanan yg breakfast tu . Jimat kau . Untung ada perut kecik ni . Muahaha ~

6 comments:

  1. Salam singgah sini dik meeya...samalah akak pun mesti breakfast setiap pagi...makan tengah tak apa klu tak....hihi

    ReplyDelete
  2. Lissa kalau tak sarapan pagi tak pa. tapi tak boleh kalau tak lunch. haha

    ReplyDelete
  3. yap it's a must for me! boleh ketaq kaki tangan kalu x sarapan ;-)

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~