Rancang Cuti Tahunan 2016 Dengan Lebih Baik .

Haa kau . Tajuk bukan main panjang . Hehe . Memandangkan kita dah melangkah ke tahun baru , so cuti tahunan pun telah diperbaharukan . 
Untuk tahun ni aku ada 14 hari Cuti Tahunan , 18 hari Cuti Sakit ( MC ) dan 7 hari " Cuti Kahwen " . Wakakaka . Seharusnya aku kena plan cuti aku sebaik mungkin . Mana tahu zaman bujang akan ditamatkan pada tahun ni ke kan . Kang menggagau aku cari cuti . Dan yang paling best , Raya tahun ni aku tak payah nak apply cuti banyak hari . Sebabnya TM gantikan dengan cuti 1TM . Jimat cuti aku . Tak macam tahun lepas . Banyak kena cuti paksa . 
Yabedabeduuu ! Semoga Meeya Techik tak mensia-siakan cuti tahun ni . Disiplinkan diri awak ye Ya  :)

1 comment:

  1. Tahun ni banyak juga cuti bersambung. Tambah sehari dua boleh jadi seminggu cuti..

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~