Review : Shopping Bersama TheKayciks .

Selamat hari Sabtu korang . Hari ni nak share tentang pengalaman aku membeli dengan TheKayciks . Apa yang aku beli ? Of course aku beli keychain LEBAH . 100% handmade .  

Nak tahu berapa harga keychain tu ? RM5 je weyh ! Itu belum masuk postage lah . Bagi aku sangatlah berbaloi sebab owner akan buat mengikut kehandak yang kita nak . So , korang boleh request corak macam mana , jenis tulisan , warna apa . Dan dalam masa 3 hari dah selamat mendarat ke tangan aku . Cepat kan  :) . 

Dan ini , owner akan tunjukkan kepada kita terlebih dahulu samada puas hati atau tak dengan design yang telah dicorakkan sebelum dijahit . 
Selain daripada keychain , banyak lagi barang-barang yang comel dan murah yang korang boleh dapatkan dari TheKayciks ni . 
Ini semua handmade tau . Kalau nak tengok macam-macam barang lagi korang boleh terus click details TheKayciks ni :

Instagram : thekayciks 
Email : kaycikempire@yahoo.com.my
Hubungi : 0174316511

J E M P U T   F O L L O W  Y E ! !

Dan aku suggestkan untuk korang yang blur-blur ayam tak tahu nak bagi hadiah untuk seseorang , atau nak jadikan gift di majlis perkahwinan , korang bolehlah jadikan TheKayciks ni sebagai salah satu penyelamat korang . Hehe .

Kepada yang berminat untuk hasilkan kraf sendiri , TheKayciks juga ada menyediakan material macam dalam gambar kat atas tu . So , bolehlah borong dengan owner ! Selamat bershopping guys ~

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~