HURT :'(

Ada masa hidupku dalam keadaan tertekan , mengaburi segala pedoman . KepadaMU akan aku mengadu . Untuk mencari bimbingan dariMU  :'( ~ Ku serahkan takdir di tanganMU Ya Allah . Demi mengukir seluruh perjalananku . 


Aku hanya seorang hambaMU yg kerdil dan hina . Tak lari dari kesilapan . Namun aku juga punya hak yg mutlak demi diri sendiri . DemiMU aku tempuhi segala dugaan dan cabaran  :'( ~ Allah Allah Allah Ya Allah . 


Dalam aku kehilanganmu , aku temui iman . Namun kau tetap berada di hati , Tuhanku tetap disisi ~


Walaupun tak dikurniakan kemasyuran , walaupun tak dilimpah segala kemewahan . Hatiku tetap akan memuji namaMU selalu YA RABBI . Ku tabah menerimanya .

Walaupun aku tak di beri kemakmuran , Walaupun ujian hidup seringkali melanda , 
Akan ku memanjangkan kesabaran ini . Aku kan tetap syukur padaMU ilahi . Kerana masih mengurniakan nafas ini . Alhamdulillah aku masih kuat mengharungi tapak demi tapak .


Engkau di hati selalu memberikan aku petunjuk . Apabila pemandanganku samar dan kabur , dan biarpun hidup digoda ujian dan pancaroba dunia . Aku yakin . Aku jamin . Pasti ada hikmah di akhirnya ~ Aku hanya mampu bersabar dan berdoa kepadaMU .


Kehidupan ini dipenuhi dengan seribu macam kemanisan tetapi untuk mencapainya perlu seribu macam pengorbanan . Sekecil apapun amal ibadah, Allah SWT menghargainya puluhan kali ganda . Engkau Maha Segalanya Ya Allah ~ Aku mohon Engkau makbulkan segala permintaan dariku yg tidak pernah kenal erti jemu MENGADU DENGANMU . I miss my OLD LIFE with my beloved family n heart . 

Guys , i really miss all of you there ~ Dear , i miss you badly  :'(  ~




No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~