RINDU !!!

Aku mencuba lagi . Kalau dah rezeki takan ke mana . Berdoa dan tawakal . Janji Allah itu pasti ~

Aku mohon , jangan tuduh sebarangan tanpa ada usul periksa . Jangan fitnah org laen tanpa ada bukti yg kukuh ! Sesungguhnya fitnah itu lebih buruk dari membunuh . 


Biar hidup digodam dugaan setinggi langit , aku tabah mengharunginya ~ Aku hanya mampu berserah , berdoa dan memohon padaMU Ya Allah . Ya Allah andai aku tak mampu bahagiakan ibu bapaku , keluarga ku . Cukuplah sekadar aku tidak menyusahkan mereka . .  :'( 

In shaa Allah . . . kalau kita sentiasa berbuat baik . . . orang lain juga akan berbuat baik pada kita (^____^) amin . . . Ya Allah , kuatkan lah aku untuk menempuh segala cabaranMU . . Aku tahu Ya Allah , sesungguhnya doa orang yang teraniaya akan dimakbulkan olehMU .



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku rindu . Rindu mereka bertiga . Rindu keletah setiap sorang . Rindu yg buat air mata aku jatuh bila teringat akan mereka . Rindu yang buat aku tak boleh tengok iklan UNITAR di tv. Rindu yang amat sangat ~ Rindu nak angkut ketiga tiga orang tu naek moto bawa pegi kedai dalam kampung . Aku harap mereka bertiga juga tak lupa aku .  

Pada yg sulong , Selamat Hari Lahir kesayangan achik . Semakin hari semakin meningkat jumlah number . 


notatapakkaki : esok aku keja . Lusa kena pegi Ibu Sawat TM Kota Kemuning . 
Gotong royong pulak dah ~

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~