+___+

Assalamualaikum... 1st of all . Sorry . Semakin hari semakin malas nak update blog . Honestly , aku dah takdak nafsu dgn dunia blog sekarang -,-


jangan tanya aku kenapa . itu tindakan refleks .

Soal hati takdak orang bole buat keputusan . Melaenkan tuan punya badan . Tolong jangan paksa aku . Perasaan tu bukan macam kita jolok buah pelam bagi jatuh ke tanah . Tak semudah tu .


Aku tabik 15 kali kalo aku ney spesis nya senang nak sayang kat orang . Impossible . Thambi , kau sedar ke apa kau tengah buat tu ? Jangan aniaya hidup orang . Awas , Allah ada dengan aku . Jangan maen gila .


Wey balaci ,  Abah aku ada M16 . Aku tembak 5das mau ? jangan maen maen dengan aku .


notatapakkaki : kau jangan pk hati kau sorang jea . Cukup hanya aku dan Allah yg tawu . ALL , SALAM MAAL HIJRAH . buku lama tutup . buku baru buka . Doa aku bahagia sampai akhir nafas  +___+


No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~