dah kenapa kau ?

Hye si kawan !

Tengs sbb selalu amek kesah pasal aku . Tengs sbb selalu buat aku happy . Tengs sbb selalu ajar aku . Tengs sbb selalu nasihat aku . Tengs sbb selalu risaukan aku . Tengs sbb hadir ntuk aku . Tengs sbb jadik kawan aku .

Tapi kenapa kau ?

Tidak sebising selalu . Tidak sejahat selalu . Tidak senakal selalu . Tidak secerewet selalu . Tidak sekecoh selalu . berdiam . berbisu . bersunyi . bersopan . BERUBAH .


--, eh kau ? tiang letrik mana renjatkan kau hari ini ? apa akukah yg penyebabnya kau terenjat serupa ini .


.. nah ! Jari kaki jari tangan aku hulur .  Office akan bergegar dek kerana kau selalu poking poking aku . Tapi hari ni kau dah macam pendaftar OKU baru . Diam tanpa kata .

" eh , tolong angkatkan aer kat belakang tu bole ? berat  ah " ~


" kejap kejap "  -,-


Aku ingat kau dah bisu weyh gemuk . Hiks ! btw , tolong mention aku , if aku ada toreh hati kau . chill ah ! Aku dah cakap , aku ada satu hati saja .

... kau kawan . kau tetap kawan aku sampai Izrail bertandang . Sabar , Allah akan hantarkan kau pendamping yg lebih hebat . Bukan aku , tapi dia  :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Penat . Hiks ! maen kejar kejar dengan budak kecik tu kat dalam office . Ekceli , dah 2 hari MR. ARROGANT ( Irham Aqif ) ni ikut ibu dia datang keje  :)


Aku jenis suke kan budak budak . At first , dia tanak kat orang . Nak ibu dia sorang jea . Aku umpan dengan ceklat NIPS . haha ! Accept . Terus jadik geng . Tak kesah laa aQif kan diorang cakap kite sama saiz pun . Janji bole hilangkan mengantok ni .

Cumeeeellllll oiihhhh * melting  :P


Se aktif aktif si aQif ni , aktif lagi anak anak buah aku . miss them  +___+

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~