SHAKLEE : HERBAL BLEND CREAM

Assalamualaikum . Gemoning followers , readers and stalkers .  

Dan hari ni aku nak review pasal satu produk ni yang mana aku tau SEMUA ORANG tau . Sebabnya , produk ni dah bersepah di merata laman sosial .

SHAKLEE . Aku pasti semua org pernah dengar , pernah tengok , pernah cuba try test .

Bagi aku , ini produk Shaklee yang first aku guna . Dan produk tu adalah HERBAL BLEND CREAM . Ia adalah sejenis krim ( kegunaan luar ) yang mengandungi pelbagai jenis bahan-bahan semulajadi seperti horse chestnut , bunga yarrow , daun sage dan rosemary . 


Haaa . Memang 100% asli . 

Antara kegunaan Herbal Blend Multipurpose Cream ni adalah:

- Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah .
- Menyelesaikan masalah kulit gatal . 
- Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox. 
- Menghilangkan ruam pada bayi . 
- Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam .
- Sebagai losyen untuk kegunaan harian . 


Aku baru jea guna krim ni . Tapi memang aku PUAS HATI GILA . haha . Puas hati gila tu mmg betul betul aku puas hati laa habaQ hang  :) . Tahu kenapa aku guna krim ni . 

Ntah dari celah mana aku dapat alergik seafood . Once bila aku makan cik ketam , cik sotong , cik udang dan kaum kerbat cik siput , aku mula akan garu sana garu sini . Bertambah teruk gatal gatal miang tu bila tarikh bendera Jepun nak diangkat . Serius , punya best garu . 


Lama dah aku mengalami sakit gatal gatal ni . Dan dah macam macam krim aku guna . Aku guna krim sahaja sebab sejak azali aku memang tak kawan baik dengan mana mana pil yang perlu dimasukkan ke dalam mulut atau dalam erti kata lain , aku tak suka makan ubat ! HAHAHAHAHAHA . Nak pegi klinik ke hospital ke apatah lagi aku akan pergi . Dari abah turun ke anak . +____+


Aku cuba pelbagai jenis krim , dari farmasi , macam macam krim aku dah beli . Tapi tak berkesan . Aku try ubat kampung . Krim tu kaler hijau . Aku beli dekat Pasar malam . Pun tak jadik pape . Aku rembat anak buah aku punya krim , dua kali aku rembat . pun tak makan saman . Dok serupa tu jugak laa .


Dan hari tu , aku dgr kakak kakak office ni bising bising . Aku ingat dah kenapa . Rupa rupanya dorang berebut rebut beli krim ni dengan one of distributor Shaklee , iaitu kakak office aku sendiri . Sorang pakat beli sorang dua tiga . Depa nak mandi gamaknya . harhar .


Ada yang beli untuk anak , untuk cucu , untuk anak buah dan sebagainya . Aku ? Aku beli untuk aku laa  :) . Aku rasa ini pilihan terakhir aku . hehe  :)



Dan korang korang yang nak beli , bole jea . Sini aku share details . 



Shaklee Independent Distributor :

Nama : Norlela Ahmad Mustafa
ID SHAKLEE : 905171
Email : aqifleyla@gmail.com
Call/Sms/Wassap : 013-3188804
Facebook : Lela Irham's


COD area PUCHONG , SHAH ALAM , USJ , PUTRAJAYA .

Shaklee Selamat , Berkesan & Semulajadi.

4 comments:

  1. Laa ingat shaklee ni minuman. Ke satu company yang sama??? Akk belanja ena satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. shaklee ada macam macam produk laa berry :) . ena gatal tang mana ? wakakakaka ~

      Delete
    2. http://faceblogisra.blogspot.com/2014/04/la-berry-natural-skin-therapy.html

      Delete
    3. http://faceblogisra.blogspot.com/2014/04/la-berry-natural-skin-therapy.html

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~