Bila Meeya Techik Berubah Selera.

Sudah menjadi habit , sambil buat kerja aku mesti kena sumbat telinga . Sebenarnya bukanlah aku sorang yang beperangai macam ni , HAHA . Hampir semua staff . Kau tahu kalau namanya berada di Unit Customer Service ni . Staff dan stress berpisah tiada . Customer macam-macam perangai nak kena hadap . Mahu tak stress . So , salah satu cara macam kitorang lah . Dengar lagu ke , dengar zikir ke , dengar ayat-ayat suci ke .
So hari ni , disebabkan aku cuba try test godek-godek PC ni , aku jumpa folder Incik Tunang . Mungkin aku ada copy dari pendrive lama dulu yg kini hilang entah ke mana pendrive tu . Terjumpa folder lagu . Semua lagu Bajau . HAHA . So mood hari ni layan lagu Bajau biarpun tak faham apa lirik dia . Kihkihkih ~ Banyak jugak ada . Dalam banyak-banyak tu , ada jugak perkataan-perkataan yang aku selalu dengar Incik Tunang bawa bercakap . Hehe .

1 comment:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~