Peminat Setia Cadbury.

Hai korang . Siapa kat sini penggemar chocolate ? Sep sikit ! Aku salah seorang pencinta chocolate . Dan yang paling aku suka ada cadbury . Kalau bagi aku sepapan yang paling besar tu pun aku mampu habiskan secepat yang mungkin . HAHA .

Sejak bila aku suka makan chocolate ? Sejak zaman sekolah menengah . Time dok hostel . Time tu setiap minggu aku dapat cadbury . Dapat dari siapa ? HAHA . Zaman sekolah kan suka ber adik kakak abang angkat ni . So setiap minggu adik angkat aku akan bagi cadbury . Gila best habaq hang . Sampai aku gemuk . Kahkahkah !
Dan start dari situ , aku suka kumpul pembalut cadbury tu . Kenapa kumpul ? Sebab rasa sayang nak buang . Iye lah , kenangan kan tu semua . Sampai sekarang aku simpan . Dan tabiat tu melarat sampai sekarang even cadbury tu aku beli sendiri . HAHA . Dan yang kedua , sebab pembalut cadbury tu warna purple . Aku minat giler warna purple ni . Muahaha ~
 
Kalau dulu pembalut cadbury material dari kertas , sekarang dah plastik . Repackaging . Mungkin sebab isu Halal / Tak Halal hari tu kot . Tapi JAKIM sudah mengesahkan cadbury sememangnya Halal dan makanlah tanpa rasa was-was. Kalau kau rasa was-was nak makan , haa meh sini bagi aku . HAHA .

Antara semua perisa yang ada , aku paling suka semua . HAHAHA . Means , perisa apa pun aku suka . So malam ni , aku try yang baru . Kesian kat diri sendiri sebab baru nak try . HAHA . Orang lain dah berzaman makan . 
So , korang yg belum try tu , ce try . Hehe . Jangan lupa , chocolate boleh kurangkan stress tapi boleh tambahkan kegemukan . HAHA  :)

3 comments:

  1. wah bleh wat koleksi ye..teringat zmn kecik2 dlu suke simpan dlm buku wt kenangan..

    ReplyDelete
  2. wah boleh simpan wt koleksi ye..blh jd hobi unik ni"-)

    ReplyDelete
  3. Wahh...memang betul² peminta tegar ni dik meeya...hihi

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~