Menang Hadiah GA Anjuran Blogger Hasrul Hassan .

Selamat malam semua . Hee . Hari ni balik kerja semangat terus mandi dan buat apa yang patut . Pastu terus capai laptop . Semangat nak taip entry ni . Kahkahkah .

Tadi masa kat office , sempatlah aku lalu di dashboard dan ternampak ada komen . Bila aku buka komen , ada macam ni , komen yang paling bawah :

Alhamdulillah . Rezeki aku . Sebab tak sangka pulak boleh menang . Kalau korang baca apa aku update dekat entry masa aku join GA tu , korang boleh tahu yang aku baru je follow blog Abang Hasrul Hassan ni sebab nak join GA yang dia anjurkan . Hehe . Atau boleh singgah SINI . Pengakuan jujur dari aku . 

So , bila nampak komen tu , aku terus ke blog Abang HH dan terus ke entry beliau macam kat bawah ni atau click pulak di SINI
Hehe . Untuk para pemenang yang lain , aku ucapkan Tahniah . Dan Tahniah jugak untuk diri sendiri . Terima kasih Abang HH sebab anjurkan GA tu beserta hadiah bernilai cash RM20 tu  :)

5 comments:

  1. bestnya dapat hadiah....tahniah!
    ^_^

    ReplyDelete
  2. Tahniah sebab menang ya! Saper nak bagi free RM20 kan?? Apatah lagi dari blogger terkenal seperti HasrulHassan.com

    ReplyDelete
  3. Salam singgah pagi dik meeya...Alhamdulillah dan tahniah yer...rezeki adik meeya..

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~